Home sweet home...

                         
Utanför --------------------- Huset ------------------- Apelsinträd --------------- Ingång ---------------- Badrum



                         
Kök ----------------------- Rum ------------------- Garderob --------- Ingång utifrån -------- Uteplats


Kan med stolthet meddela att jag sitter i min nya bostad och bloggar för första gången. Känns väldigt skön att det verkligen är fixat. Tog en taxi imorse kl 11 efter att jag checkat ut upp hit till Mountain Avenue. Det första taxi-chauförren säger när han åker iväg är "Fucking mexicans", fast han själv är mexikan. Han var tydligen trött på att dem inte lärde sig köra ordentligt när dem kom hit. Hursomhelst så kom jag fram, dricksade generöst och han bad mig ringa honom direkt om det var något. Studion var öppen och jag började genast lasta upp sakerna. Så nu ligger allting på plats där de ska vara. För er som undrar hur jag fick in bilderna så kan jag berätta att jag hittade USB-sladden gömde i en sko jag inte plockat upp än.

Måste nog inhandla lite proviant senare. Är inte alltför långt till affären härifrån. Tar väl en 10 minuter att promenera. Ska ju in till downtown och leta efter en cykel också. Man kan ta en s k 'Crosstown Shuttle' in till stan för en quarter så det är smidigt. Om man nu inte orkar gå.

Skall softa lite... Ciao!

Kommentarer
Postat av: Erik

sjukt nice det ser ut!.. precis som i Vice city eller San Andreas, inte så konstigt kanske men jävla soft!

2006-08-19 @ 01:06:43
Postat av: Emelie

Åh, vad fin lägenheten är! :)

2006-08-19 @ 15:25:04
Postat av: Ullis

tjenare!
härligt att du scorat en schysst lägenhet! skön läsning, kul att höra att det går bra för dig=)
cheers mate

2006-08-20 @ 01:17:39
Postat av: AC

Hej Mattias, Vad fin lägenheten är. Jag hoppas du trivs. Sjukt nice med uteplats och grejer - Corona (eller är det corrs/sol - vilken öl dricks egentligen --- jag hoppas inte att det är Bud du dricker?) - på den där uteplatsen en eftermiddag hade jag ju inte tackat nej till. Jag blir riktigt sugen på att hälsa på dig när jag sticker... Ha det gött bror!

2006-08-22 @ 15:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback