Några dagar kvar...

Yes, som rubriken lyder, nu börjar det närma sig! Eftersom boendet inte löst sig ännu så har vi bokat hotellrum på http://www.hoteloceanasantabarbara.com. Ser väldigt fint ut och där kommer jag nog trivas. Det kom fram att receptionisten hade släkt i Sverige, Bromma närmare bestämt, och att hon garantera att det inte skulle bli några problem med boende och så. Väldigt tillmötesgående och hjälpsam tycktes hon vara. Så det blir nog en bra start.

                                           

I tidigare inlägg kunde ni läsa att boendet nästan var klart. Men när 'the landlord' inte gav någon respons på min förfrågan angående bilder inifrån studion så bestämde jag mig för att fortsätta letandet. Det bådade inte gott helt enkelt, speciellt inte när priset var så högt.

På lördag klockan kvart över tio lyfter planet, and off I go! Mellanlandning i Chicago och beräknas landa på LAX kvart över fem på eftermiddagen, lokal tid.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får ha det underbart bra därborta, du kommer trivas som katten. Du får skriva ofta.. "keep on blogging" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback