I'm Going Going Back Back To Sweden Sweden

Fast inte än, för jag sitter nämligen fast på Heathrow Airport i London. Planet är försenat från kl 13:50 till 18:00 så det är inte mycket att göra. Införskaffade lite WiFi-tid så jag kan sitta här och dega. Nåväl, flighten hit gick väldigt bra och framförallt smidigt.

Igår var jag och Mikaela ute och lekte i L.A.'s olika områden t.ex. Compton och utkanten av Long Beach. Hängde lite i Crenshaw innan vi gled vidare till Venice Beach. Har massa foton som kommer upp senare, ni får hålla tillgodo med dem jag tog idag innan jag flög.

Ses när jag kommer hem, så småningom. Later!

http://santabarbara.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Lina

Har precis kikat igenom din blogg, funderar nämligen själv på att dra till SBCC till hösten och plugga just film. Jag kan ju säga att efter att ha läst några av dina inlägg så känns det ännu mera rätt! California, here I come.

2007-01-04 @ 22:47:32
Postat av: mattias

Go for it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback