The beat goes on... Cops next, here on Court TV.

Tre timmar innehållande Cops, kan det bli bättre? Troligtvis inte. Idag skulle jag egentligen ha varit ledig men jag hade bokat en tid med en tjej vid namn Jennifer som jobbar nere på International Student Office, hon skulle få berätta hur allt ligger till gällande mina fortsatta studier här i Santa Barbara. Så jag knatade trött dit och tog emot mitt nya schema och samtidigt berättade hon lite mer huruvida jag ska gå tillväga med studieförsäkran o.s.v.

Klockan fyra hade vi tid hos Buena Vista apartments där vi skulle kolla på en lägenhet. Marcus föräldrar är här och hälsar på så dem följde med och kikade. Lägenheten var fin och ligger precis bredvid skolan så vi ska förmodligen skicka in en ansökan imorgon.

I måndags så mötte vi upp Marcus föräldrar och åt lunch på piren. Då såg vi även delfiner, som jag har video från nedan. Man ser inte så jättemycket men det lilla mörka som kommer upp ibland är iallafall delfiner. Så now you know! Bilder på nå pelikaner där nere också, tagna med mobilkameran så ha överseende. Och första bilden är på en ödla som en kille i min Cinematography-klass brukar ta med sig till skolan, lite weird.




Odla


Pelikan2


Pelikan1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback