You walk for miles down the shores of California...

Då ligger man här ännu en söndag och inväntar ett rykande färskt Family Guy-avsnitt. Dagen har spenderats genom att spendera pengar. För att specifiera så har vi, vilket innebär jag, Marcus, Mikaela och Marcus föräldrar som förövrigt är här och hälsar på, varit nere vid ett Outlet-ställe och shoppat järnet. Se http://santabarbara.bilddagboken.se för bilder från idag.

Annars har mesta delen av helgen gått åt att sova och filma klart det sista projektet i Film&Video-production. Så imorgon är rough cuten due och om ännu en vecka så ska hela filmen vara klar. Vi ligger ganska bra till just nu eftersom vi har allt vårt material filmat så det behövs bara klippas ihop. Bara och bara men det ordnar vi fort.

Annars så trivs jag fortfarande lika bra som förut i mysiga lilla Santa Barbara och livet leker, I guess. Intet nytt på lägenhetsfronten heller men det löser sig. Jag ser förövrigt framemot att komma hem och träffa alla, det kommer bli otroligt skönt och kul! Men sen är det back to Cali som gäller och det längtar jag också till. Då följer även mor min med så det kommer bli sweet as hell!

Glad första advent!

surf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback