Santa Barbara City College, Kalifornien, USA

Santa Barbara

Skolans hemsida;
http://www.sbcc.edu

Det är nu mindre än 7 veckor, 47 dagar, kvar till planets avgång. Klockan 10:15 på lördag morgon är planet planerat att lämna svensk mark och bege sig mot varmare breddgrader, förslagsvis Kalifornien. Jag kommer att mellanlanda i Chicago för att därefter flyga ner mot Los Angeles.


Detta är bloggen jag kommer att skriva i då jag befinner mig på plats och det skall fungera som en dagbok så alla intresserade kan få en liten inblick hur det är och hur det går för mig.

Det jag har kvar inför resan är att ordna;

- Ett boende. Det kommer att ordnas inom en snar framtid, och anledningen till att jag är tvungen att vänta är att om jag skulle reservera en lägenhet nu så skulle jag vara tvungen att betala för månaderna juni och juli också. Vilket är helt onödigt.

- Översätta slutbetyget och få det inskickat till IBS.

- Ge CSN ett kontonummer att sätta in bidraget etc. på.


Börjar bli lite nervöst men jag tror att allting kommer gå bra. Min dröm är påväg att gå i uppfyllelse. Otroligt.

Ciao så länge.

Kommentarer
Postat av: venus

hej! en fråga, beviljar verkligen csn stöd till de som pluggar utanför europa? eller hur gick det till för dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback