Regn? Nää...

Ännu en vecka har snart passerat och trött som jag är passar jag på att blogga lite. Någonting speciellt har egentligen inte hänt utan det mest intressanta händer väl, och har hänt, för ovanlighetens skull, nu i helgen. Jag har varit utan internet och TV sedan i onsdags så jag har känt mig ganska rastlös, men jag plockade fram en bok vid namn The Game, skriven av Neil Strauss, och började läsa. Kan vara en av dem bästa böckerna jag någonsin läst, inte för att säga att jag läst väldigt många böcker men ändå. Nåja, nu är internet tillbaka men boken fortsätter jag läsa.

Igår, fredag, var det premiär med tillhörande mingel för vår skräckfilm, The Morgue, som spelats in här i Santa Barbara och den är en del av vår filmproduktionskurs. Så cirkus 25 pers samlades i lägenhet fyra på Verano och det förtärdes mousserande vin i plastglas i sann premiär-anda. Någon röd matta fanns dock inte med i vårt ideal men Catrin tillhandahöll salta kringlor så det vägde upp. Även fast jag tycker dem är någorlunda torftiga. Nåväl, premiären var väldigt lyckad och tydligen så blev några människor skrämda.

Det kom en droppe regn idag. Men mer var det inte. Jag kan fortfarande gå i shorts förövrigt. Jag är bjuden på Pre-Thanksgivingparty hos Emily och Sean här nästa helg. Dem ska köra en deep fry på en kalkon så det blir äkta amerikanskt med både apple pie och, that's right, turkey. Dagen innan är det John Legend!


Natascha Peyre ?

peyre


Sedan var det ju OC i torsdags också. Så vi laddade upp med pizza och bänkade oss. Vi satt och skrek lite då och då när vi såg vissa delar av Newport som vi nyss besökt. Även när dem nämnde 'Yacht Club', se bild i bilddagboken. Sedan åkte vi och spelade bowling.


bowling


Tills vi hörs igen, later!

Och ett stort jamåhonleva till min kära mor på hennes födelsedag! Grattis!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Turkey = Turkiet ??!! Här vet vi att det heter *calcony*...... hahahahaha

2006-11-12 @ 20:17:11
Postat av: Mattias

Hahaha. En klassiker. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback