Santa Barbara, Newport Beach, San Diego

Alright, here we go! Imorgon bär det av till San Diego med stopp i Newport Beach på vägen. Så det blir sweet. Jag, Marcus, Jacob och Karim åker bil ner hela vägen så det blir en bekväm resa som även tillåter oss att ta några detours.

Nåväl, det var allt för idag så ber jag om att få återkomma då helgen är slut. Later!


Marcus says hello.



EDIT:

Haha. Ja Filip, pizzakartonger kanske inte är så spännande, men gott var det. Och just nu gillar jag USA mer för att det finns så mycket mer att göra här. Men klart att jag saknar Sverige. Men inte vintern! Jag går ute i shorts idag med, vet ni! Fast en snögubbe hade nog inte vart fel.


Och ett grattis i efterskott till min kära farmor som fyllde år i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback