Dinner at sunset

Amerikansk TV är för bra för att glömmas bort så jag dedikerar första meningarna till denne. Jag menar, urvalet består av Cops, Family Guy, Seinfeld och Fresh Prince in Bel-Air och många, många fler sevärda serier. Allt detta visas dagligen och det är oerhört svårt att bestämma sig. Det finns en kanal dedikerad till polis/ambulansserier typ Cops, Beach Patrol, Missing Person Unit, Texas S.W.A.T. o.s.v. Min dröm!

Nu ligger jag iallafall och kollar på Cops: High Times och som det ser ut nu så kommer jag nog befinna mig här de närmsta timmarna eftersom jag ska sova också. Dagen har jag spenderat framför lite baseball (Colorado Rockies vs LA Dodgers) och sedan volleyboll på stranden där vi även badade och grillade i solnedgången med lite amerikaner som åkte fina bilar, ytterst trevliga förövrigt. Solen stekte som vanligt och jag tänkte ett tag på hur jag skulle kunna beskriva känslan av att vara i Santa Barbara, USAs riviera och spela volleyboll, grilla hamburgare för att nästa sekund befinna sig i Stilla Havet och skvalpa bland surfvågorna. Det är en otrolig känsla som jag stenhårt håller fast vid. Fick sedan skjuts hem, vilket var otroligt skönt då det inte går några bussar efter 6 här på söndagar.

Imorgon är det Labor Day och det betyder att vi är lediga, i princip alla är lediga, men jag hade tänkt ge mig ut och konsumera lite köksatteraljer. Jag har beställt en kokplatta, med två kokplattor på, så nu kan jag äntligen börja laga riktig mat. Har verkligen saknat det och jag ser framemot nya matäventyr och eskapader. Ge mig ut matlagningsdjungeln och koka ihop lite god spaghetti och köttfärssås. Mmmm... Nåväl, jag hoppas hitta en ny keps imorgon också.

Såg MTV Video Music Awards idag igen också. Riktigt underhållande TV. Se den om MTV Europe kör någon repris!

111

Niklas; "Oh, Sunny D, alright!"


Kommentarer
Postat av: Nille

Oh sunny d all right! Hahahahahhaha!

2006-09-04 @ 21:02:16
Postat av: Kerstin

Matte!!
När får man komma och hälsa på dig?
Jag vill också vara där! Hälsa solen från mig!

Puss

2006-09-05 @ 18:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback