Greetings...

B1

Nah, jag har inte varit och hälsat på Will Smith än, men så småningom. Bilden är tagen ikväll då jag var ute på ett äventyr med systemkameran i högsta hugg. Solen hade precis gått ner och det var ett behagligt rödaktigt sken som lös över västra sidan av Santa Barbara. Trettio minuter och ett par vändor med cykeln senare var det svart ute och jag visste barely vart jag befann mig.

Jag bestämde mig iallafall att ge mig ut runt sju-snåret ikväll och fotografera det finare området här på västra sidan. Man tar sig dit genom att gå upp för Portosuello Road som man når i slutet av Mountain Avenue, där jag bor. Det man ser när man tagit sig en bit på förstnämnda gatan är lyxiga tre till fyra våningsvillor vaktade av vaktbolag och hundar. Man har en otrolig utsikt över hela Santa Barbara vid klar sikt där uppe, jag skulle dock aldrig orka cykla upp dit varje dag. Men jag tänkte bege mig dit nu i veckan på dagen så jag får lite bättre bilder. Nu vart de flesta bilderna för mörka för att se vad de föreställer men väntar man på något gott...

När jag hade slirat runt lite så hade jag tagit mig längre än jag planerat men det var väldigt spännande och områdena var autentiska exemplar ur 'Desperate Housewives' där folk spelade softball ute på gräsmattan och folk stod och pillade i sina gigantiska garage. Jag irrade runt lite relaxat och helt plötsligt befann jag mig på Valerio road två kvarter hemifrån och då bestämde jag mig för att ge upp. Kul var det iallafall.

Som ni förstått vid det här laget, eftersom klockan är halv tolv här i skrivande stund, så blev torsdagen en lugn kväll. Vilket antagligen är bra då jag har bestämt träff med några av mina fellow students som ingår i min grupp i 'Filmproduction'-klassen klockan halv elva. Vi skall klippa klart vår reklam som är due på måndag halv elva på morgonen.

Kvällens platta: Justin Timberlake - Future Sex/Love Sounds


Don't underestimate!

Edit: Hm, en timme senare vill jag kanske byta kvällens platta mot Kelis nya, Kelis Was Here. Nåväl...


Kommentarer
Postat av: MLii

Du hade velat vara här i onsdags när swedish house maffia var på solidaritet . . synd att man inte "är någon" så man kommer in. Die brat, die.

Hur länge stannar du i sverige då? Kommer bli massor med utgång, massor att ta igen !

2006-09-30 @ 20:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback