Slowmotion for me!

P11

"Ooh, ooh, it's da sound of da police!"

P10

Flaggan på halvstång since it's 9/11.

P9

Utsikt från skolans västra campus.

P8

Västra campuset med fin fontän.

P7

Still West Campus.

P6

Här har vi utsikten åt ett annat håll. Fotbollsplanen och en del av hamnen som ni ser där nere.

P5

Fontänen.

P4

West Campus mot East Campus.

P3

Yours truly at West Campus under den fyra timmar långa 'håltimmen' idag.

P2

Red Stripe blev ölen häromkvällen.

P1

Här kommer den utlovade bilden på en av mina amerikanska pannkakor, dock inte samma kväll som Red Stripe-ölen.


Idag har jag förövrigt bara haft skola hela dagen. Kom hem vid halv 11pm efter fem timmarslektionen, Filmproduction. Kul projekt vi börjat med dock. En reklam. Vår är för 'Afro-Sheen' som finns på riktigt. Det är vad det låter som. Afro-spray typ. It's gonna be good!


'Roliga' djur jag sett hittils;


Tvättbjörnar; ett gäng tvättbjörnar som var ute på äventyr häromdagen, då jag var påväg till bussen.

Skunkar; De skrämmer mig lite. Man ser de inte förens dem börjar springa av bara fan eller vända sig mot dig och varna med svansen typ. De kommer bara fram på kvällen/natten. Höll på att cykla in i en för en timme sen ungefär.

Kolibris; Små och kvicka. Se bifogad bild i Augusti månads blogg.


Nu är det dock dags att tillbringa resten av kvällen framför TV:n. Ledig imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback