Uppdatering

Tänkte förtydliga för samtliga att jag har skapat en bilddagbok som kan nås på adressen; http://santabarbara.bilddagboken.se. Väl där klickar ni till vänster på önskat datum och sedan är det bara att klicka sig igenom bilderna. Jag lägger upp här varje gång jag uppdaterat den så ni slipper hålla koll på båda.

Nu är en sådan uppdateringsdag. Har slängt upp lite bilder på en kär vän(?)...

Ska avnjuta min Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie meets Chocolate Chip Cookie Dough, se nedan.

G1

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hittade Du inte någon GOD glass.................8=)

2006-09-24 @ 15:38:54
Postat av: Mamma

Läser din bloog i min mobil.Funkar jättebra o bilderna visas supersnabbt.Jag har 3G så det underlättar.Mitt bredband funkar inte just nu.Den där Coronan tror jag inte vi har i Sverige, eller hur?Puss o ha en bra söndag!

2006-09-24 @ 23:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback