En jobbig vecka klar,

...en jobbig vecka kvar. Nästa vecka har jag tre stycken finals i Filmstudies, Mass Communication och Interpersonal Communication. Jag känner mig självsäker och tror att det kommer gå bra på alla dessa tre. Jag satt ju uppe och körde en all-nighter häromveckan och skrev på mitt paper om 'Garden State', fick tillbaks det igårkväll och 95 poäng av 100 är inte så pjåkigt. Så jag är glad för det. Idag ska jag ta det ruskigt lugnt, men måste och byta olja i bilen innan vår OC-trip imorgon. Häh!

Later!

Förövrigt regnade det skitmycket igår.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Regnade hur mycket som helst här med igår!! Fast Ni hade det säkert mycket varmare än här :( , vi hade bar +6.......
Lycka till med de kommmande "finalsen" !

2007-12-08 @ 11:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback