Helg

Snart börjar sista veckan i skolan. Helt sjukt vad tiden har gått fort. Hursomhelst, jag har tre finals, en i Mass Media & Society Communication, en i Interpersonal Communication och den sista i Filmstudies. De två sistnämnda har jag på samma dag så blir lite att plugga på onsdag.

Vi har inte gjort så mycket förutom igår, lördag, då jag, Sanna, Hannah och Åsa åkte ner till Los Angeles för att hänga lite. Vi åkte förbi skolan där de spelade in O.C. Vi var tvungna att klättra upp för en brant backe för att komma in på skolområdet eftersom det är en privat skola, vi blev nämligen nekade att komma in, trots vår polisbil, av en sur tant som antagligen förstod vad vi var ute efter. Efter vårt klättrande så åkte vi ner till Beverly Hills och Bel Air och kollade på lite kändisars hus. Fick se Fresh Prince-huset igen och The Playboy Mansion så det var lite halvkul. Försökte racea med en stekig bil också men det var för mycket trafik så blev inge spännande.

Dags att plugga lite samtidigt som jag glor på American Yakuza, ciao!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja vill osse åka dit, har aldrig varit i staterna förut. Fast helst vill ja till New York o bo ett år eller två i en skabbig lägenhet :P

Postat av: Daniela

VA?! Noo, det är ju dom jag planerat att åka genom. Har du något bättre förslag? Jag känner mig helt vilsen. Haha! Har du något inlägg i bloggen där du berättar hur din bokning gick till, typ sammanfattning. Förstår att det är svårt för dig att svara såhär.. Hoppas sista veckan blir skoj! :)

2007-12-10 @ 20:37:49
URL: http://danielas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback