Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Min tredje termin på Santa Barbara City College är över. Wuho! Jag har fått reda på betyget på ett final jag gjort i Interpersonal Communication och det slutade på 92% vilket är ett A. I de resterande två i filmstudies och mass media and society communication vet jag inte än. Har inte heller fått reda på biologiuppsatsbetygen men det kommer väl. Känns jävligt skönt att vara klar hursomhelst.

Åt en Fortune Cookie idag som löd "Today is a good day to be with a companion." Kul...

På måndag åker jag hem och det kommer bli sjukt kul, är verkligen peppad!

Litet tillägg, fick nyss reda på betyget på min tredje biologiuppsats och med 96 av 100 poäng och näst bäst i klassen så kan jag luta mig tillbaka och njuta av resten av kvällen. Så sjuuuukt nöjd. Citerar min lärare som gav betyget;

"WOW. You clearly put a LOT of work into this exam."

Kommentarer
Postat av: Pappa

GRATULERAR!!!!! Härligt kul. Skönt när slitet ger resultat! Är riktigt stolt över Dig!
Hälsningar Susanne & Pappa

2007-12-16 @ 19:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback