Movies Rock

Jag vet inte vart jag ska börja. Den här söndagskvällen har varit den bästa i mitt liv. Helt ärligt så finns det inga ord som kan beskriva vad jag, Sanna och Åsa har fått uppleva idag. Hursomhelst, igår lördag så hittade jag ett event som lät intressant, Movies Rock. Det var en tribute till all filmmusik som gjorts och artister kom dit och tolkade dem på sitt eget vis. Idag åkte vi ner i polisbilen till Hollywood och Kodak Theater för att se om det var nå värt. Så jag tänkte skryta och rabbla upp några av de som var där och uppträdde och babblade.

Quentin Tarantino, Carrie Underwood, LL Cool J, Busta Rhymes, Will. I. Am, Eve, John Legend, Mary J. Blige, Chris Brown, Danny DeVito, Cuba Gooding Jr., Harrison Ford, Jennifer Lopez, Queen Latifah, Usher bla bla bla. Det är helt enkelt för mycket, jag har inte förstått det hela än. Jag skrek "VAAAA!?" när Busta Rhymes kom ut på scen och jag tror vi alla var lika chockade. Det var helt underbart, fyfan, och nu tillbaks till verkligheten.

God natt, imorgon börjar ännu en körig vecka.

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

härligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback