On the count of three, everybody run back to your fantasy

God dag.

Jag vill börja med att berätta att konserten i onsdags på House of Blues Sunset Strip, med artisten 'Common' var helt underbar. Jag är helt lyrisk fortfarande, så här ett och ett halvt dygn efter. Jag och mixon tog jeepen ner till Hollywood där vi möttes av en riktigt lång kö. Men det gick relativt fort och rätt som det var så är vi inne på stället där det spelas grym musik och där skönt folk hänger. Vi kom sedan hem klockan 4 på natten och då slocknade jag direkt.

Vår bil har använts flitigt senaste veckan. Jag har kört ner till L.A. säkert 5 gånger sedan jag fick körkort för exakt en vecka sen. Det går utomordentligt bra och jag kör mest överallt och mest hela tiden.

Den senaste veckan har vi hunnit med massa. Vi har varit nere på Universal Studios och åkt spännande attraktioner och kollat roliga filmset. Vi har även åkt ner till Rodeo Drive (igen) där jag hittade en fin jacka, se bild. Vi har också varit på Jay Leno som sändes i tisdags här i USA. Dennis Miller var med och snackade endel. Taylor Swift uppträdde. Så det var inte särskilt spännande men Jay Leno var ju nice att se. Han var rolig.

burre


Nu sitter jag och Jacob här och är helt slut efter surfningen imorse. Det gick faktiskt väldigt bra idag och det är hur kul som helst. Jag har köpt en sprillans ny bräda, t v, också som är helt optimal. Can't wait till imorgonbitti. Surfsälen Tobbe gjorde oss givetvis sällskap idag igen.

suuurfb

Idag blir det filmning av en så kallad 'PSA', Public Service Announcement till skolan och sedan blir det ta det lugnt. Det är även riktigt skönt för vi har långhelg på grund av President's Day på måndag. Helt underbart!

Mitt schema i skolan om någon är intresserad:

PE 101 (Basketball) - måndagar och onsdagar 11:10am - 12:20pm
MAT 111 (Photoshop) - måndagar och onsdagar 1:00pm - 3:20pm
FILMPRO 178 (Documentary Filmmaking) - måndagar och onsdagar 6:00pm - 8:20pm
FILMPRO 275 (Filmproduction) - tisdagar och torsdagar 10:30am - 12:50pm

Sedan läser ju jag photography men det är onlinekurs!

Tänkte att jag kan lägga ut min mail om någon känner sig manad att kontakta mig av random anledningar.
[email protected]

Signar ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback