The End's Not Near, It's Here

Efter en dag fylld av nedladdade OC-avsnittet (halva säsong 4) så är slutet här. Ikväll, närmare bestämt om 5 minuter, sänds finalen av den TV-serie vi slaviskt följt och dedikerat våra liv åt. Vi har besökt dem flesta inspelningsplatser och har fler besök inplanerade. Jag dedikerar dagens inlägg åt tv-serien O.C.'s fortsatta inflytande på dem flesta ungdomar i världen, inklusive jag själv som blev inspirerad och motiverad att flytta till Kalifornien genom den. Okej, inte bara, men endel!

Hej då O.C.!

ocskylt2

ocskylt

Balboa Island i Newport Beach

ocrubys

Piren

ochus

Jacob och jag utanför OC-husets uppfart

ocbait

The Bait Shop

ocdiner

OC-diner

ochus

The Cohen House

Kommentarer
Postat av: Josephine

Vad häftigt! Jag måste bara åka dit...

Postat av: Lina

Yeah, OC!

2007-02-24 @ 07:52:39
URL: http://alltochingenting.blogspot.com
Postat av: Mamma

Vad snyggt du hade lagt in filmens klipp som jämförelse. Kul idé!

2007-02-24 @ 16:16:50
Postat av: Pappa

Grattis på namnsdagen !! Kram från Pappa o Susanne

2007-02-25 @ 10:38:30
Postat av: david

Fan va härligt! Ni vet möjligtvis inte adressen till huset? Eller hur ni fick reda på det?

För vad jag har förstått så ligger inte detta hus i OC.. Och inte heller vad jag kan se på google earth..

Mvh David

2007-12-06 @ 19:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback