Det (förmodligen) allra sista blogginlägget.

Nu ligger vi här på hotell Sheraton precis bredvid LAX och kopplar av i väntan på Pizza Hut. Imorgon klockan nio lyfter mitt plan och Marcus och Jacobs plan lyfter lite senare, klockan 15. Då var det här året slut. Lite snopet, men samtidigt väldigt roligt. Jag är egentligen skitdeprimerad, who am I kidding? Kommer sakna Santa Barbara, Marcus, Jacob och alla andra som har förgyllt tiden här. Tiden har flugit iväg och jag ångrar inte en sekund att jag tog beslutet att åka iväg.

Tack till alla som följt och supportat min blogg det här året, hoppas ni har haft lika kul som jag. Pyttsan, det är omöjligt!

Laaater! Ses där hemma!

http://santabarbara.bilddagboken

Kommer antagligen upp lite fler bilder där lite senare. Kan ju uppdatera här då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket betalade du för kurslitteraturen totalt?

2007-05-29 @ 15:56:05
Postat av: Pappa

Du har vart duktig, det betyder allt! Ska bli skönt att få hem Dig igen så man får lite kontroll????!!!! "Who am I kidding?!" Ses efter min hemkomst från Kina. Landar 16 på torsdag. Kanske i helgen!!! Älskar Dig!

2007-05-29 @ 17:58:33
Postat av: Mamma

Minnen från livet, nya kompisar, nya erfarenheter. Underbart är kort. Det stämmer tiden rusar iväg när man har roligt. Många många är de som kommer sakna din blogg o alla äventyr du delat med dig av till alla. Själv är jag mycket priviligerad som får hem dig, min älskade son. Jag har saknat dig så mycket. Nu blir livet komplett igen. När du läser det här är du hemma :-)

2007-05-29 @ 20:32:48
Postat av: Anonym

lycka till i framtiden nu! har följt din blogg sen början nästan och det har varit ett sant nöje! åker själv och pluggar nästa termin. hoppas jag har det lika underbart som du har haft. kram

2007-05-30 @ 10:46:17
Postat av: Emil

Fan va deppigt att ditt bloggandet är slut. Som en serie man följt totalt bara ska läggas ner all of a sudden. Aja, grym blog hare vart hur som helst. hoppas de kommer fler i framtiden! för du nöjer dig väl inte med detta? :D
Ses! ciao

2007-05-30 @ 20:49:13
Postat av: mattias

"Hur mycket betalade du för kurslitteraturen totalt?"
Jag tror jag fick pynta lite över $150 första terminen, andra terminen behövde jag inga böcker, förutom Photoshop men den boken ordnade vi på annat vis. Det beror helt på vilka böcker du tar, men det är generellt sett rätt dyrt.

Postat av: Anonym

mattias jag måste bara fråga hur det känns att vara hemma?

2007-06-07 @ 00:58:30
Postat av: mattias

hej främling?
i början kändes det väldigt hårt. det känns fortfarande tomt och en "nu då?"-känsla, men det går bättre för var dag. jag har dock mer eller mindre bestämt mig för att åka tillbaka så det hjälper mig mycket. :)

2007-06-08 @ 00:00:35
URL: http://santabarbara.blogg.se
Postat av: lina

Hej! Har läst rätt mkt på din blogg, eftersom jag faktiskt själv ska iväg till sbcc om bara 1.5 månad. Är mitt uppe i pappersarbetet med visum och att fixa bostad etc. Det är ju så himla mkt att tänka på, särskilt eftersom jag åker helt ensam och inte har någon annan att rådgöra med. Har du några tips att ge mig såhär innan jag åker?

2007-06-21 @ 16:01:35
Postat av: mattias

Lina, lägg till mig på msn, [email protected] så kan vi höras mer. Åker nog själv tillbaka i höst! :)

2007-06-23 @ 21:06:48
URL: http://www.califo.org/mattias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback