Garden State

Arrgh, har jättemycket att plugga just nu. Satsar på en all-nighter ikväll så jag kan bli klar med mitt term paper som handlar om filmen Garden State. Det är en ingående analys på en specifik scen jag valt ut och det går sakta men säkert framåt. Passande nog fick jag ett löjligt härligt mail från min audio-productionlärare som meddelade att morgondagens klass är inställd. Shit va tråkigt... Igår, måndags, satt jag hela dagen med en uppgift i Interpersonal Communication och skrev om påhittade konflikter, den uppgiften, som nu är klar, ska egentligen vara färdig på söndag men eftersom jag har så himla mycket just nu måste jag ha en sjuk framförhållning, tänkte satsa mest på biologiuppsatsen nämligen. Med två Rockstar Energy Drinks ska jag väl klara den här natten, wuho! Det är nu ni ska säga att jag är duktig och ansvarsfull. God morgon, Sverige!

image202




Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig du är lilla gubben min

pusspuss//Mami

2007-11-28 @ 14:18:42
Postat av: Pappa

Men gud vad duktig Du är............. PoK /Pappa

2007-11-28 @ 23:00:42
Postat av: Pappa

Och vilken snygg dator.........

2007-11-28 @ 23:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback