Thanksgiving

Jag tänkte skriva en fyndig rubrik men på grund av trötthet så är mitt kreativa sinne sämst helt enkelt. Så i takt till Imogen Heap - Hide And Seek skriver jag dagens inlägg som redan nu känns helt luddigt, kan det ha och göra med vår roliga utgång igår? Kanske. Hursomhelst, jag och ett par vänner samlades på California Pizza Kitchen och massakrerade några supergoda pizzor, min favorit 'The Greek' var given. Sedan gick vi på premiären av Stephen King's 'The Mist' som var ett skämt från början till slut. Jag och Sanna kollade på varandra när monstret kom och det var inte mycket att göra mer än att skratta. Jag tror inte jag ryckte till en enda gång som man egentligen vill göra till skräckfilmer, men det är väl kul att ha sett den så man vet vad folk pratar om när de säger att den är skitsämst. Efter bion gick vi till en klubb som heter Q's som på onsdagar har 18+, för oss småbarn. Det var skitkul men tyvärr råkade jag glömma mina nycklar och kontokort i Sanna's väska så då var jag tvungen att gå upp klockan åtta imorse, de skulle nämligen till LA klockan nio så då fick jag åka ut till Isla Vista och hämta upp sakerna innan dess.

Idag är det Thanksgiving så då försöker jag ägna tankarna åt vad jag är tacksam för men det är helt enkelt för mycket så jag skippar att tänka vidare på det, min hjärna orkar inte just nu. Vi ska iallafall äta kalkon med ett par vänner ikväll, jag längtar. Jag är ensam hemma med skåningarna i helgen då Chris är nere i San Diego hos sin familj som de flesta amerikaner är.

Annars händer det väl inte så mycket, blev en otippad utgång även i måndags då jag var ledig i tisdags, men det var jättekul. Sen hade jag prov på onsdagen där jag fick några enstaka poäng från full pott efter att ha ägnat totalt tio minuter åt att plugga, så det lönar sig att hänga med på lektionerna kan jag väl säga redan nu, om någon inte uppfattat det. Nu är jag hungrig, men vi har ingen frukost. Pyttsan.

Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju mig !!
:)

2007-11-24 @ 08:58:50
Postat av: mcmarcus

lugna dig...

2007-11-27 @ 12:59:34
Postat av: Pappa

Det var ju jag som skrev.... /Pappa

2007-11-29 @ 07:56:30
Postat av: Daniela

hej, sökte runt en hel dag på SB och hittade din blogg. PERFEKT tänkte jag. :P jag är 50% säker på att jag vill till Santa Barbara hösten 2008 men är fortfarande lite osäker vad gäller kostnad, boende, staden osv. Rekomenderar du det? Åkte du med någon förening eller på egen hand? Skulle vara kul om du kunde svara. :) MVH /Daniela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback