This Is How We Do It

I ren glädje skriver jag dagens inlägg, jag kämpade rätt mycket med min andra biologiuppsats och det gav resultat. Ett fett och välförtjänt A blev det, med 95 poäng av 100 så lyckades jag klara av den andra av totalt fyra uppsatser. Det känns som att jag kan det mesta om Darwin's evolutionsteori just nu men den här gången måste jag rikta in mig på celldelning och genetisk information. Så jag kan inte vila än, jag måste fortsätta på min tredje där jag har två frågor kvar och den ska vara klar på måndag.

"Great job and great improvement! You definitely had no lack of depth this time!"
säger läraren som inte var helt nöjd med mina ynka två poäng från A förra gången.

Kommentarer
Postat av: Pappa

GRATTIS !!! Man blir riktigt stolt över Dig! Ännu mer imponerande är det att Du gör det på engelska!! Fortsätt så! PoK

2007-11-11 @ 12:10:44
Postat av: micki

snyggt M!=D Jag är för övrigt ett fan av Darwins evolutionsteori, den äger. men vadå! är myrna där och hälsar på!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback