Woah, snart åker jag hem!

Den jobbigaste veckan den här terminen rullar på och jag avslutade nyss min analys av filmen Garden State som slutade på totalt tio sidor, inkl. shot breakdown-pappret. Idag har jag sista lektionen för veckan, filmstudies 101, och sen är det helg. Jag behöver dock spendera bra med tid på min biologiuppsats så blir nog inte mycket nöje den här helgen.

Och för er som inte visste det, så åker jag trots allt hem över jul! Det var först tänkt att jag skulle stanna men jag kände att jul i Sverige är svårt att slå. Så jag landar den 18:e december och åker tillbaks (hem?) den 8:e januari. Sen har jag tjugo dagars lov innan nästa termin. Var hos en counselor i tisdags och kollade vilka kurser jag behöver ta. Så jag har bestämt mig för att ta Directing For The Camera, Advanced Non-Linear Editing, Intercultural Communication och sen matematik och engelska som är obligatoriskt för min AA. Sen ska jag ta en kurs över sommaren för att avsluta, har inte bestämt mig om jag ska stanna här över sommaren då eller om jag ska ta den online från Sverige. Vi får se helt enkelt, måste fundera och se över lite saker! :) Men än så länge så ser det ut att gå mot rätt håll iallafall!

Nu är jag skithungrig... Chipotle!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nej Du åker inte hem den 8:e, Du åker tillbaks !! :-))

2007-11-30 @ 15:32:07
Postat av: mickipicki

ååh, jag ÄLSKAR det stället!! Free soda for all students!!=))

2007-11-30 @ 17:42:31
Postat av: Anonym

Fan vad kul att du kommer hem! :)

2007-12-02 @ 18:32:27
Postat av: Johan Rehnberg

Hej! Kan du ge mig adressen där du bodde. Verkade helt underbart. Finns det chans att ta kontakt med hyresvärden?
Mvh, Johan Rehnberg

2008-03-08 @ 15:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback