Charles Darwin <3

Jag har mycket att plugga just nu, I tell you! Jag sitter och skriver en biologiuppsats om evolutionsläran och hur man daterar en supergammal fossil och inte att förglömma hur en fossil blir just en fossil!! Sen har jag midterm i filmstudies på torsdag där jag ska skriva massa kvasifilosofiskt trams om ett par filmer vi sett. Men jag såg ljuset i tunneln idag, halvt iallafall... Det var lite täckt av någon slags dimma men jag är iallafall klar med min första kurs. Biology 141 Laboratory som var en 8-veckors klass bestod av bland annat field trips till museum of natural history och botanic gardens. Från och med idag är jag alltså ledig på tisdagar, detta om något ger mig motivation! Nu kan jag dega framför TV:n utan att ha dåligt samv... who am I kidding?  Jag måste ändå använda tiden till att plugga för jag läser faktiskt 18 units vilket är max-takt. Nu har jag svamlat tillräckligt och använt alldeles för många tangentnedtryckningar jag egentligen skulle ha placerat i Word men vad gör man inte för sin lilla skara besökare?

WIsh me luck! Glömde jag säga att jag har ont i halsen igen? One-a-day vitamins, do your thing!

Kommentarer
Postat av: Selen

Hade ingen aning om att du bloggade Mattias men jag måste säga att du är väldigt bra på att skriva! Mycket underhållande! Lycka till med halsen nu, och fortsätt skriva! Pusspuuss

2007-10-17 @ 12:53:08
Postat av: Mamma

Hej!
Hur har du det med halsen idag? Hoppas bättre. Kul med T-shirten.
Hade dom choklad på Ikea också? Super..

2007-10-18 @ 15:09:46
Postat av: mattias

Halsen är värre. Mår jättedåligt...

Postat av: Pappa

Hmmm, det var inget bra med halsen. Dags att gå till farbror doktorn igen....... Krya på Dig gubben! PoK

2007-10-19 @ 18:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback