The Science of Biology

Idag är det söndag. Halloween har gått av stapeln i år igen och jag spenderade den i nyktert tillstånd, något jag fann otroligt skönt. Jag hade väldigt kul ändå trots detta och några av de bästa kostymerna jag såg var; Optimus Prime från Transformers och... jag kommer inte ihåg fler. Anyways, jag agerade svarttaxi också och tjänade in rätt bra med pengar, och eftersom jag tycker om att köra bil så var det bara roligt. Det är helt omöjligt att få tag på en riktig taxi under Halloween i Isla Vista p.g.a. de cirkus 30 000 personer som rör sig där under den tiden. Detta gav mig även möjligheten att åka igenom en poliskontroll två gånger, vilket jag tyckte var superspännande! Nåväl, nu är helgen över iallafall och förhoppningsvis återgår allt till det normala snart.

Jag är inne på mina sista antibiotika-tabletter och imorgon klockan elva ska jag till läkaren för att undersöka mina halsmandlar en gång för alla. Hur det gick får ni veta här sen. Idag ska jag bara plugga biologi för att försöka få klar min 3:e och näst sista uppsats i den kursen innan den 12:e november. Men först ska jag hämta ett glas apelsinjuice.

Later!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du fick mitt mail. Ha en bra dag i skolan idag. Vi kanske hörs på MSN imorgon = din kväll.
Sköt om dig o drick Tropicana, lyckost :-)

2007-10-29 @ 21:07:10
Postat av: Pappa

Skönt att höra att Du är på benen igen och att det inte var någon infektion kvar. Nu undra man ju vad som blir nästa steg? Ska dom ta mandlarna eller.......?!

2007-11-03 @ 07:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback