Konstapel Karlsson

Greetings everybody!

Nyss införskaffat en sjukt schysst bil, nämligen en Ford Crown Vic från '98 som tjänstgjort som en Indiana Highway Patrol Car, alltså en ex-polisbil. Jag och min nya roomie Ole föll pladask för denna pärla som bokstavligt talat flyger fram på motorvägen. En bagagelucka som rymmer fyra lik, en brutalt stark lampa som man kan skrämma mexikaner med och två bakdörrar som inte går att öppna inifrån p.g.a. smitningsrisk.

Kolla in den här sidan om någon dag så har jag förhoppningsvis slängt upp bilder.

Sedan har vi flyttat in i vår nya lägenhet, en två våningslägenhet med fyra rum och kök. Plus ett stort vardagsrum där min andra roomie Chris har placerat sin gigantiska TV. Jag och Oscar, min tredje och sista (men inte minsta) roommate fick de två största rummen efter lottning och vi trivs riktigt bra. För närvarande utan el men det hoppas vara fixat inom en snar framtid, typ imorgon?

530 W. Anapamu St, Apt #B
Santa Barbara, CA 93101

är adressen. Inga stalkers, tack. Dock gärna kexchoklad...?

Nåja, nu sitter jag i skolan och pluggar för det har jag hört ska vara bra och göra en framgångsrik i livet. Så låt mig vara så jag kan studera ifred!

Later!! :)

Shout-outs till marcus, jacob, pauo och mina andra cholos n' hombres där ute!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Så, nu börjar det likna nåt...... :)

2007-09-13 @ 11:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback