Såååååja

http://santabarbara.bilddagboken.se

Nu är jag äntligen på bättringsvägen och jag kan faktiskt äta nu. Har verkligen pinat i mig vätska och annat tjafs men efter en visit på Ralph's så köpte jag värktabletter som samtidigt gör att man kan sova. Så nu sov jag en hel natt för första gången sen i onsdags.

Firade lite genom att cruisa till In-N-Out där vi genast blev utpekade som undercover-poliser. Vi älskar vår bil.

Nu ska jag plugga, bangar nog skolan imorgon för jag kan inte få fram ett ord. Låter som att jag har en ofantlig mängd strumpor nerkörda i halsen.

image194

Kommentarer
Postat av: AnnaS

shit vilken cool bil! :) haha! Det liknar faktiskt en polisbil. weii ska bli kul att åka i den sen:D
(L)

2007-10-08 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback