Hotter, hotter than hot, blazing hot

Det är extremt varmt idag och vi orkade spela basket i cirkus fem minuter innan vi var tvungna att gå in och spela lite FIFA. Men sen när det började lugna ner sig så tvättade vi polisbilen, eller några mexikaner gjorde det, men vi körde dit den iallafall. Därefter så blev det en tripp till en asfin park där det finns några fotbollsplaner så med fåglarna kvittrandes så spelade vi lite fotboll. Att det blivit eftermiddag hjälpte föga utan man blev sjukt svettig direkt.

Ikväll ska vi nog ta det lugnt och imorgon är det plugg hela dagen. Wuho!

Kommentarer
Postat av: kalle

kul blogg du har, precis upptäckt den. jag tänkte fråga om du ska söka vidare till nåt universitet när du är klar med den är utbildningen?

2008-04-28 @ 11:15:15
Postat av: mattias

kul att du läser. :)som det ser ut nu så kommer jag nog att åka hem efter att jag är klar, sen vet man ju aldrig vad som händer. jag kommer alltid att komma tillbaks till usa men just nu blir det inget universitet iallafall.

Postat av: Pappa

Precis vad jag skulle säga !!!! :) /Pappa

2008-05-03 @ 12:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback