Hollywood

Jay-Z säger det fint, det är något speciellt med Hollywood. Det är sjaskigt men det är något mystiskt över det hela som gör att man hela tiden kommer tillbaks. Jag var inne och gled på Jimmy Kimmel Live's hemsida för några veckor sen och kollade vilka gäster han skulle ha på sitt Talk Show-program som spelas in nere i, that's right, Hollywood. Det var ren tur att jag var inne där just den dagen och den tidpunkten för av en händelse så klickade jag in mig till sidan där man kan få biljetter till olika inspelningsdatum och några minuter innan så hade de släppt biljetterna, som förövrigt är helt gratis, till Usher som skulle uppträda. Så jag bokade snabbt två stycken, som också var max antal. Tio minuter senare var alla biljetter uppbokade. Så den 5:e juni, i torsdags, gled jag och Sanna ner dit och såg honom tillsammans med 100-150 andra som hade haft turen att få tag på biljetter. En gratiskonsert med Usher ståendes ungefär fem meter ifrån en är inte helt fel. The Bachelorette-tjejen DeAnna Pappas var också där vilket var mindre intressant men ändå lite lustigt då programmet sänds på TV just nu.

Nu är vi inte hellre ensamma, jag och Sanna, då mina tre rumskompisar dykt upp igen från att ha varit nere i San Diego ett längre tag. Förhoppningsvis kan det få vara lika rent som vi har haft det i fortsättningen.

Nu har även EM börjat och det sänds till min stora glädje här i USA också. Och inte nog med det, det sänds i HD! Så på tisdag halv elva på morgonen sänds Sverige-matchen och tills dess ska jag följa övriga matcher i kristallklar bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback