21

Nu har jag antligen fyllt 21 ar. Firade dagen tillsammans med Clara och Jessica som ar har och halsar pa! Jessica har iof akt hem nu men Clara stannar en vecka till typ. Sen pa onsdag kommer Sanna! Asmycket besok, wuho! Akte ner i torsdags och hamtade dem pa LAX och sen tog vi Pacific Coast Highway (PCH som jag sa vant kallar den) hem.

Min rumskompis Ole skulle kora upp haromdagen och efter lite forberedelse sa satt han i bilen utanfor DMV. Men sa sager mannen som hade tankt kugga honom att vara dack pa bilen var for slitna. Fallde en liten tar och undrade hur vi skulle losa det har. Men sa skjutsade vi Clara och Jessica till State St och tog en svang forbi TirePro's. Slutade med att vi bytte ut alla vara dack, vi hade namligen bara tankt byta ut framdacken, for $436. Dacken ar riktigt fina och skona men det sved lite.

Nu har jag directing for the camera, sen midterm i political science ikvall. Nu i veckan kommer forresten min far till Los Angeles, och eftersom det inte tar sarskilt lang tid (med polisbilen) att aka ner dit sa ska vi hinna med en liten traff!

Hejda!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Mattias. Hör av dig när du kommer hem. Sanna, om du läser det här innan Mattias kan du säga om du hört av Mattias?

2008-04-07 @ 18:07:49
Postat av: Mamma

Hej hej! Har du kommit hem från resan?
Hör av dig.
Kram

2008-04-07 @ 19:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback