Bara en final kvaaaaaaar!

Då sitter jag här, klar med alla kurser utom en som blir klar ikväll och nyss så avslutade jag ett två-timmarspass på gymmet. Och imorgon kommer min mor på besök! Undrar vad jag ska göra under hela min ledighet fram tills 16:e juni då sommarkurserna börjar. Sanna går ju i skolan. Hm. Tänkte väl gå och kolla på en Galaxy-match iaf. Men det kommer vara helt otroligt skönt att känna att jag inte har något att göra som det har varit under hela den här terminen. Jag har inte haft en enda dag då jag kunnat slappna av och veta att jag inte har massa läxor att göra.

Det var sjukt varmt här i helgen och hela lördagen låg man raklång i sängen och var inte kapabel till att ens åka och köpa en fläkt, vilket vi tillslut gjorde på kvällen då det svalnat lite. Sen på söndagen var det inte lika farligt men fortfarande riktigt varmt och det var väl tur för då var vi och såg HelloGoodbye, som inte var så jättebra, och Nas, som var helt sjukt tung.




Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag vill se bilder från själva ceremonin!!!! /Pappa

2008-05-26 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback