Tisdag

Det är tisdag, och jag har en lektion kvar till helg. Lämnade in mitt research paper idag på engelskan så nu är den klassen snart över för gott. Fick även tillbaks mitt paper om presidentkandidaterna, blev ett lugnande nittio av hundra så ett A iallafall. Political Science är inte min starka sida i vanliga fall så. På lördag är det jordgubbsfestival som kan vara det bästa jag någonsin hört talas om. På söndag ska jag se Nas och HelloGoodbye ute på UCSB... Gratis. Och den 5:e juni är det Usher på Jimmy Kimmel Live... Gratis.

Nästa fredag är det graduation med svart rock och konstig hatt. Och mamma på besök på onsdag. Så, nu har ni
fått veta mina planer ett tag framåt.
.
image222

Kommentarer
Postat av: martin

Grymt med konstig hatt!

Vad händer efter SBCC?

2008-05-15 @ 21:39:29
Postat av: Pappa

Grymt häftigt!!! Skulle ha varit roligt att vara med....... Ha en trvlig helg så länge. Vi hörs Pok Pappa , Susanne hälsar!!

2008-05-16 @ 16:53:07
Postat av: Mamma

Längtar att komma o hälsa på igen. Och få vara med på din avslutning. Måste upplevas. Jag har bokat hotel så det är klart.

2008-05-16 @ 16:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback